سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمیم حیات

آخرش که چی؟

 

قدرت و پشتوانه مالی و اعتباری این 2 شرکتی که در خطوط بالا به آنها اشاره کردیم آنقدر ها زیاد هست که این موج عظیم معترضان که معتقدند هر پولی که برای خرید این محصولات می دهیم ، تیری است در خِشاب سربازان صهیونیست که به سوی کودکان فلسطینی شلیک می شود؛ خللی به کارشان وارد نکند. ( همان جمله معروف ککش هم نمی گزد!) 

 اگر چه وقتی از رسانه ها خواسته می شود که فیتیله اعتراض به نِستله را پایین بکشند ، مسئله شیر خشک را پیش می کشند و می گویند که کشور وابستگی عجیبی به این شرکت و محصولش که همان شیر خشک خوشمزه سرلاک است دارد. ( شما که بهتر می دانید طفل های امروزی اگر سرلاک نخورند شرمنده آروغ بعد از غذایشان بوی سر خوردگی می دهد و سرطان شیر خشک می گیرند و مادرشان « مجبور » می شود محض رضای گریه بچه ، کمی به خودشان بیایند و از فکر زیبایی اندام خارج شوند و ... نه ! یک راه دیگر هم هست؛ مادر گرامی به خودت زحمت نده ؛ شیر گاو که هست...بله؟ همان سرلاک بهتر است و گور بابای صهیونیست ... به قول استاد : بچه عالی منفجر!) جالب اینجاست که تا کنون هیچ صحبتی در خصوص وعده های ساخت خط تولید پودر شیر و شیر خشک در کشور نشده است. شرکتی که در مشهد تأسیس شده طبق آخرین اخبار قرار بود به مرکز اصلی تولید پودر شیر و شیر خشک تبدیل شود که خُب ، به نظر می رسد برخی کسانی که در نِستله منافعی دارند هیچ علاقه ای به تعطیلی این شرکت و دادن میدان به یک شرکت ایرانی ندارند. ( حمل بر تبلیغ نشود ان شاء الله ! و البته تضعیف دولت خدمتگذار که کور شود هر که چنین نیتی دارد!

یا در خصوص کوکاکولا ، وب گردی و بالا و پایین کردن اخبار خبر گزاری ها و روزنامه های کشور مؤید این مطلب است که آقا ! جایگزین کوکا در کشور وجود دارد الی ماشاءالله اما... قدرت فوق العاده برخی سرمایه داران و سرمایه گذارانی که منافعی در این دو شرکت دارند، ظاهراً بیشتر از اعتراض ههای دانشجویی و قانون های مجلس ( دقت کردید که نام قوه مقننه جمهوری اسلامی را آوردیم ) برای تحریم شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی است.   فتاوای رهبری و مراجع تقلید در خصوص عدم جواز خرید و فروش کالاهای صهیونیستی را هم باید به همه این ها اضافه کرد که متأسفانه این بار این فتواها هم آرشیو خواهند شد.

مطمئن باشیم شلوغی غزه و تصویب چند قانون یقیناً نخواهد توانست این قدرت اختاپوسی ثروت را از هم بشکند که یشه های قطوری در اقتصاد کشور دوانده است.  و اما یک سؤال با عرض معذرت کمی نیش دار: « نسل سوم » همین جا از رییس جمهور محبوب می خواهد بپرسد مگر تاکنون شرکتی وابسته به رژیم صهیونیستی در کشور بوده که حالا قرار است تعلیق شان کنیم!

 حالا باز هم چه اشکالی دارد که یک ایرانی... واقعاً یک ایرانی؟

 

این مطلب به پایان رسید.

 


نوشته شده در سه شنبه 87/11/15ساعت 1:18 صبحنوشته ی حسیبا دلنوشته همراهانم ( ) |


Design By : Pichak